כאשר תקופות החגים, החופש הגדול והחופשות מהמסגרות של הילדים מגיעים ההורים מיד מתחילים להילחץ ומתחילים לתכנן את החופשה הקרבה. חלק מההורים מעדיפים לעשות טיול בארץ וחלק בחו"ל בכל מקרה כאשר מדובר על הורים עם ילדים צריך לקחת בחשבון שהטיול המתאים והנוח ביותר הוא טיול משפחות. על מנת לעשות סדר בדברים החלטנו להמליץ על מספר יעדים מושלמים לטיולי משפחות בעולם:

כאשר מדברים על טיול משפחות חשוב לחשוב על הכל החל מפעילות לילדים, אוכל מתאים לילדים, פעילויות בסביבה, אטרקציות וגם קניות. היעדים הבאים הם יעדים שבטוח נוח ואפשר לטייל בהם עם ילדים וכל המשפחה.

שילוב מושלם של טבע וים במונטנגרו

מחפשים לעשות טיול משפחות? מונטנגרו היא המקום המושלם בשבילכם! מונטנגרו היא מדינה קטנה והררית הנמצאת בדרום אירופה. במונטנגרו תוכלו למצוא הכל לכם ולמשפחה שלכם החל מנופים הרריים, יערות ירוקים, חופי ים טבעיים. יתרון בולט מאד שיש במונטנגרו הוא הגודל שלה, שטחה אינו גדול ואפילו נחשב לקטן יחסית. הגודל הקטן שלה נותן לה יתרון משמעותי מאחר וניתן לחצות את כל המדינה לאורך או לרוחב במספר ימים בעזרת רכב משפחתי.

אוהבים לנסוע ברכב משפחתי? – צ'כיה בשבילכם

צ'כיה נמצאת במרכז אירופה, תיירים יכולים למצוא מגוון עשיר של אתרים תיירותיים ומוקדי תיירות מודרנים. צ'כיה התברכה בהרבה שטח מישורי המלא בכבישים ושבילים נוחים מאד לנסיעה דבר המאפשר טיול ברכב שכור עם כל המשפחה. טיול ברכב עם כל המשפחה מבטיח חוויה משותפת וזכרונות משותפים לכל בני המשפחה.

יוון – מעבר מאיים להרים

רוב האנשים המגיעים ליוון חושבים שמדובר ביעד שהמטרה העיקרית שלו היא נופש, "בטן גב", חופשה וכדומה. אכן יש את החלק ביוון שהוא מתאים ל"בטן גב" אך ביוון יש גם את החלק ההררי. החלק ההררי ביוון מעניק שילוב מושלם של טיולים, חוויות ואטרקציות שלא כולם מכירים ביוון והכי חשוב – מתאים למשפחה וילדים. טיול משפחות ביוון מאפשר למשפחה כולה ליהנות מההרים האלפיניים, מפלי מים, אגמים מלאים, כפרים ציוריים, מסעדות מעולות, מוזיקה קיצבית ואוכלוסיה מקומית מזמינה.

לסיכום

טיול משפחות עם ילדים אפשרי בהחלט רק חשוב לבדוק היטב את היעד אליו אתם עומדים להגיע. וודאו שיש את כל מה שצריך לילדים המגיעים אתכם לטיול, יכול להיות שכאשר תגיע ליעד יהיה כבר מאוחר למצוא דברים נחוצים.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *