נופש בחו"ל עם ילדים – האם באמת אפשר ליהנות?

אז החלטתם החלטה אמיצה ! בחרתם באפשרות של נופש בחו"ל עם ילדים. יש שיטענו שזו טעות מרה ויש כאלו שיגידו שהם לא רואים אפשרות אחרת של נופש. אנחנו לא נחליט מה נכון. אנחנו נסקור את השאלה האם באמת אפשר ליהנות כאשר יוצאים לנופש בחו"ל עם הילדים?

הגישה החיובית – נופש בחו"ל עם ילדים – החוויה הטובה ביותר

אלו שיטענו שלנפוש בחו"ל עם הילדים זו המתנה הכי מעניקה שאתה יכול לתת לילדייך. נופש בחו"ל עם ילדים היא חוויה בלתי נשכחת ותצור זיכרון חיובי וטוב אצל ילדייך. זהו נופש בחו"ל שילדייך יזכרו לטווח ארוך ואולי אפילו יספרו עליו לילדים שלהם כשיגדלו. רק צריך להיערך נכון ואפשר גם ליהנות מכזה נופש בחו"ל עם ילדים. קודם ההורים, הבוגרים האחראים, צריכים ללמוד בעצמם על היעד של הנופש. מה מזג האוויר שם? איזה לבוש צריך להביא לשם? איזה אוכל יש שם והאם אפשר למצוא שם אוכל שילדייך יאהבו? איזה אטרקציות יש שם לילדים?, אטרקציות שמתאימות למה שהילדים שלך אוהבים ולא מה שאתם המבוגרים אוהבים. לטיול כזה של נופש בחו"ל עם ילדים צריך להגיע עם תוכנית טיול מסודרת ובנויה טוב. התוכנית צריכה להיות גם עם כמה אפשרויות למקרים שבהם שבאותו יום יש תקלה או התכנית באותו יום לא יוצאת לפועל. ילדים הנוסעים לחוץ לארץ לטיול צריכים לדעת מה יהיה להם ומה מתוכנן להם. כך הם לא יהיו משועממים. אם הם לא יהיו משועממים הם לא יהיו נודניקים. אם הם לא יהיו נודניקים אז אתם ההורים תוכלו ליהנות.

הגישה השלילית – אתם השתגעתם?

האמת שלא פגשנו הרבה הורים אשר רואים בנופש עם הילדים בחו"ל כמחלת נפש, אלא פגשנו הרבה הורים שמעדיפים להגדיש את הטיול בחוץ לארץ לעצמם. מעין פרק זמן קצר להם עצמם יש חופש מהילדים. אז בדרך כלל זה גם סוג טיול שונה. טיול שמתאים לאהבות ולעניין של המבוגרים ללא קשר לאף ילד. בטיול כזה אפשר לעשות הרבה יותר שופינג כי לא תשמעו כל הזמן: "תקנו לי". הדבר היחיד שממנו לא תוכלו ליהנות בטיול שכזה זה הגעגוע לילדים שנשארו בארץ.