חודש אוגוסט הוא חודש החופשות. כל עם ישראל ואשתו יוצאים לחופש מהעבודה ומבלים ביחד עם משפחתם. רבות מהמשפחות יוצאות מחפשות נופש בארץ למשפחות אשר ישדרג את החופש המשפחתי. כאן נדון כיצד לנפוש משפחתית בארצנו הקטנטונת.

נופש בארץ למשפחות זול בהרבה מנופש בחו"ל למשפחות

כבר הורדתם את עלות הטיסה. הבחירה באפשרות של נופש בארץ למשפחות מאפשרת עלות נמוכה של חופשה מאשר נופש מחוץ לגבולות המדינה. יש מגוון רחב של נופש בארץ למשפחות וכדאי לבחון איזו צורת נופש בארץ מתאימה למשפחה שלך

  • נופש במלון: יש הרבה מלונות בארץ המאפשרים למשפחה שלך לנפוש בכל דרך. מכיוון שילדים אוהבים בעיקר להיות בבריכה, חייב לקחת מלון שיש בו בריכה. כי במלון שאין בו בריכה ילדים לא ירצו להיות בו. משפחות שאוהבות לטייל יכולים לבחור מלון  שקרוב למסלולי טיול. כמו מלונות הנמצאים בצפון הארץ שקרובים למסלולי טיול המשלבים מקורות מים שופעים וגואים או דווקא מלונות בערבה שקרובים למסלולי טיול של נוף מדברי עוצר נשימה.
  • נופש בצימר: אומנם המילה צימר מקושרת בעיקר לנופש רומנטי של בני זוג שבעיקר יוצאים לנפוש ולנוח בלי הילדים. אבל אפשר גם לצאת לצימר גם כמשפחה. אפילו כמה משפחות יכולות לצאת למספר צימרים השוכנים אחד ליד השני וחולקים בריכה משותפת. כן גם פה דרושה בריכה. בלי בריכה ילדים לא ירצו לנפוש באותו מקום. גם להורים יכולה להיות התייחסות בצימר במיוחד כאשר בצימר יש מתקן ג'קוזי שההורים יכולים להתפנק בו שהילדים הולכים לישון.
  • נופש בכפר נופש: בישראל יש הרבה קיבוצים ומושבים שיתופיים במקומות מאוד אסטרטגיים שהחליטו להקים כפר נופש במחוזותיהם. כפרי נופש אלו לרוב שוכנים ליד רצועת חוף כלשהיא והמגורים בהם מותאמים בכדי לארח משפחות. כמובן שיש בריכה. כי בלי בריכה ילדים לא ירצו לנפוש באותו מקום.
  • נופש פלוס אטרקציה: סוג כזה של נופש משלב נופש במקום פלוס כניסה לאטרקציה נמצאת בסמוך למקום הנופש. אם זה ביקור בחוות חיות כלשהן שנמצאת בסמוך או ביקור בפארק שעשועים הנמצא בסמוך. פה האטרקציה יכולה להוות תחליף לחוסר בבריכה. דבר שבתקווה יכול לשכנע ילדים לשהות במקום נופש שאין בו בריכה.