צימרים יוקרתיים למשפחות – לנפוש ביוקרה עם כל המשפחה

נכון שיציאה לנופש בצימר מעלה מחשבה של בקתה שכוחת אל במקום שכוח אל. נופש במקום שנוסעים עם המשפחה כדי להתנתק מהמולת העיר ולהתחבר לאזור הכפר והטבע. יחד עם זאת אין צורך יותר להצטייד בנעלי פלדיום וכובע רחב שוליים כשנוסעים לצימר עם המשפחה. כיום יש גם צימרים יוקרתיים למשפחות המספקים חוויה של נופש בטבע אך בוילה יוקרתית עם מתקנים נלווים באיכות מאוד גבוהה.

צימרים יוקרתיים למשפחות – פתרון לנופש למשפחה המורחבת

ישראליים אוהבים לצאת לנופש ביחד עם עוד ישראלים. בדרך כלל עם המשפחה המורחבת שלהם. כמה אחים ואחיות, כל אחד עם המשפחה שלו מחפשים לנפוש ביחד. לכן הפתרון של צימרים יוקרתיים למשפחות מאפשר למשפחות אלו לעשות זאת. משפחות הנמצאות בצימר יוקרתי נהנות ממתחם משותף של בקתות הסמוכות אחת ליד השנייה ולרוב חולקות מתחם משותף של בריכה ואולי אפילו ג'קוזי. כך המשפחות ביחד חולקות חוויה משותפת כפי שהם רוצות.

חוויה יוקרתית

צימרים יוקרתיים למשפחות בשונה מצימרים רגילים מעניקים חוויה של יוקרה. משפחה ששוהה בצימר יוקרתי נהנית בעצם מווילה גדולה, מרווחת, מעוצבת ברמה גבוהה ויוקרתית, עם בריכה צמודה וכפי שאמרנו לפעמים גם ג'קוזי צמוד. בדרך כלל גם ארוחת הבוקר הנלווית לאירוח בצימר שכזה תהיה ברמה גבוהה. בקיצור המשפחה נמצאת בטבע אבל מרגישה במלון 5 כוכבים. נמצאים בטבע אבל עם חוויה יוקרתית.

לאורך כל מדינת ישראל

אם בחרתם לנפוש עם המשפחה בצימר יוקרתי תוכל למצוא אחד כזה לאורך כל המדינה. נכון שאת מרבית הצימרים היקרתיים תמצא בצפון הארץ באזור הגליל התחתון והעליון, אך תוכל למצוא צימרים כאלו גם במרחבי הדרום, הנגב והערבה. כל צימר כזה יספק לך נוף משגע ומדהים של אותו איזור שאתה נמצא בו בארץ.

יוקרתי אבל מותאם למשפחות

בדרך כלל נופש עם ילדים לא מותאם תמיד ליוקרה. אבל בצימרים האלו תוכל למצוא גם התאמה למשפחות עם ילדים. המתקנים הנמצאים בצימרים אלו מותאמים לשהות של ילדים ומאפשרים לכל המשפחה נופש יוקרתי. הסמיכות של בריכת השחייה הצמודה לצימר מאפשרת שהות קרובה של הילדים להורים ושוב מאפשרת חווית נופש אחרת.