מלונות בארץ הכל כלול – האם באמת הכל כלול?

יציאה משפחתית לנופש בארץ היא לא דבר זול. נוסף על עלות המלון שכוללות את עלויות הלינה פלוס שתי ארוחות בדרך כלל, יש הרבה הוצאות גם מסביב. לכן הרבה משפחות מעדיפות מלונות בארץ הכל כלול. בואו נסקור האם באמת הכל כלול בחופשה במלונות בארץ?

מלונות בארץ הכל כלול – הרעיון הגיע מטורקיה

כשיחסי ישראל וטורקיה היו סבירים, כי בעצם הם אף פעם לא היו טובים במיוחד, עשרות אלפי ישראלים נהרו לנופשונים בטורקיה שמכרו אירוח בסגנון הכל כלול. בתי מלון הציעו את כל הארוחות במלון, כל הפינוקים האחרים שכוללים שתייה חופשית וגלידות חינם לאורך תקופת הנופש. מלונות בארץ הכל כלול אימצו את הרעיון. מלונות אלה של הכל כלול בארץ מציגים נופש שבו בעצם לא תצטרכו לצאת מהמלון ותוכלו לקבל בצורה חופשית כל דבר הקשור לשתייה ואוכל.  מלונות בארץ הכל כלול צברו תאוצה במיוחד כאשר יחסי ישראל וטורקיה התערערו וישראלים רבים החרימו את הנופשונים הטורקיים.אז בואו נראה אם אנחנו מוצאים שבאמת הכל כלול במלונות אלו בארץ. מה כלול :

  • שלוש ארוחות ביום: מלון הכל כלול יספק לכם גם ארוחת בוקר, גם ארוחת צהריים וגם ארוחת ערב. כפי שמרבית הישראלים יודעים וגם תיירים מבחוץ, אין כמו ארוחת הבוקר הישראלית. ארוחת הבוקר הישראלית היא עשירה מאוד, מגוונת מאוד ומפנקת מאוד וכוללת הכנת חביתות על פי בקשת כל אחד ואחד, מאפים טריים על הבוקר ושלל פינוקים נוספים. את ארוחת הצהריים מלונות אלו יספקו גם באזור הבריכה. מה שמאפשר למשפחות לא לעזוב את הבילוי המועדף על הילדים ולאכול את ארוחת הצהריים ליד הבריכה. בארוחה כזאת בדרך יוגש תפריט מצומצם של מזון מהיר. מי שמעדיף בכל זאת להיכנס לחדר אוכל בצהריים יזכה לארוחה בשרית מלאה. ארוחת הערב תהיה גם בשרית וגם היא תהיה עשירה במגוון סוגי בשר, תוספות וקינוחי פרווה.
  • שתייה חופשית: לאורך השהות במלון הכל כלול אפשר פשוט לגשת לבר ולבקש לשתות. בדרך כלל מדובר בשתייה קלה ובירות תוצרת הארץ. אלכוהול שהוא תוצרת חוץ לא כלול בחבילת הכל כלול הזאת ובדרך כלל מי שרוצה אלכוהול תוצרת חוץ נדרש לשלם בנפרד.
  • גלידות ונשנושים אחרים: כל הילדים אוהבים גלידה. לכן מלונות הכל כלול יספקו לילדים כמה גלידות שהם רוצים. בדרך כלל מדובר בקרטיבים, שלגוני קרח ולא בגלידות גורמה. במשך היום יכולים להיפתח דוכנים של עוגות או פנקייקים שיחולקו לאורחי הכל כלול.