אם חשוב לכם שהילד שלכם יפתח את כישורי האנגלית שלו, ויחזור ללימודים לאחר חופשת הקיץ עם בקיאות רבה בשפה, מחנה קיץ בארה"ב יכול להתאים לכם בצורה הטובה ביותר.

לרוב, מחנה קיץ בארה"ב מתאים לילדים גדולים יחסית (מעל גיל 13-14), אשר יכולים להסתדר באופן עצמאי במקום מרוחק מהבית ומההורים, וילדים אשר הינם בוגרים מספיק בכדי לקבל החלטה על השתתפות במחנה הזה ולהגיע אל המקום בכדי ליהנות מהחוויות המוצעות בו בצורה הטובה ביותר.

היכרות עם חברים דוברי אנגלית מכל רחבי העולם

השתתפות של הילד במחנה קיץ בארה"ב מאפשרת לו ליצור קשרי חברות ולהכיר משתתפים מכל רחבי העולם, ילדים כמותו, ובגיל דומה, אשר יחד איתם יחיה במשך כמה שבועות ויצור עמם קשרים חברתיים אשר ילוו אותו לזמן רב מאוד. ההיכרות הזו, עם ילדים דוברי אנגלית מכל רחבי העולם, יכולה לשפר את ידיעת האנגלית שלו בצורה משמעותית מאוד שכן הוא יצטרך להשתמש בשפה בכדי לתקשר עם חברים ובכדי להשתתף במחנה בצורה טובה.

כך למעשה אתם משיגים שתי מטרות – הילד משפר את ידיעת השפה האנגלית, ובמקביל נהנה מפיתוח הכישורים החברתיים שלו בצורה משמעותית.

חוגים ופעילויות ללימוד אנגלית

כיום ניתן למצוא אפשרות לרשום את הילד אל מחנה קיץ בארה"ב אשר מיועד לילדים ישראלים, ובו מתקיימים חוגים ופעילויות שונות אשר המטרה שלהם היא להעשיר את ידיעת השפה האנגלית שלו בצורה הטובה ביותר ולאפשר לו לחזור אל הלימודים עם ידע עשיר ונרחב בתחום.

מחנה קיץ בארה"ב שכזה יכול להתאים לילדים שאין להם ידע בכלל בשפה האנגלית, או רק ידע בסיסי מאוד, ולכן במחנה כללי עם ילדים דוברי אנגלית הם לא יצליחו להשתלב כי הם לא יצליחו להבין דבר מהנאמר במחנה. לעומת זאת, במחנה עם ילדים ישראלים וצוות דובר עברית הם יוכלו להשתלב היטב מבחינה חברתית ולהרחיב את הידע שלהם באנגלית באופן טוב יותר (כך שאולי בשנה הבאה ידיעת האנגלית שלהם תהיה טובה יותר והם יוכלו לצאת אל מחנה קיץ בארה"ב המיועד לדוברי אנגלית).