האם פעם שאלתם את עצמכם מה תיירים חושבים על ישראל?

כולם יודעים שלכל ישראלי יש דעה משלו. במיוחד כשהוא נוסע לחוץ לארץ. כשהוא תייר אז יש לו דעה מוצקה לגבי כל ארץ שהוא מבקר בה והתושבים שלה. אבל עצרתם פעם וחשבתם מה תיירים חושבים על ישראל? אלו שאזרו אומץ והחליטו לבוא לבקר אצלנו כתיירים מהם באמת חושבים על ישראל? מה התיירים חושבים על הישראלים? ובכן בואו ננסה לענות על השאלות האלו?

השאלה : מה תיירים חושבים על ישראל? התשובה : תלוי מאיפה באו

אין תשובה אחת גורפת לשאלה מה תיירים חושבים על ישראל ?. מה שכן אפשר לומר באופן גורף זה שיש תחושות של פחד אצל תיירים כשהם חושבים על מה שקורה בישראל. מלבד תחושת הפחד הזאת, המחשבות על ישראל באמת קשורות למדינה ממנה באו התיירים. להלן מספר דוגמאות:

  • תיירים מצרפת והכוונה לתיירים שאינם יהודים חושבים שישראל היא בעלת ערך תרבותי והיסטורי וחובה על צרפתי שהוא נוצרי לבקר בישראל. גם התיירים הצרפתיים היהודיים רואים בישראל כמקום שחובה לבקר בו אבל מתוך חובתם היהודית וקשרי משפחה של יהודים הנמצאים פה בארץ.
  • תיירים בגרמניה רואים בישראל כארץ הדמוקרטית הכי שמשית שקיימת במזרח התיכון. הם באים בעיקר בכדי לקבל הרבה שמש ולבלות במסיבות בערים הגדולות.
  • תיירים מיפן חושבים שישראל זולה לעומת המחירים ביפן. נושא השירות ביפן הוא נושא חשוב מאוד ולכן התיירים היפנים רואים את השירות של אנשי מקצוע בישראל כנחות מאוד ואף גובל בזלזול. התיירים רואים בישראלים כחסרי נימוס לעומת היפנים. דרך אגב היפנים מאוד אוהבים את האוכל הישראלי.
  • התיירים הבלגים הם אלו שהכי מתחברים לתחושת הפחד של כל התיירים. בהשוואה לשוויץ הם חושבים שישראל נמצאת במצב מלחמה באופן תמידי ועסוקה בלהגן על עצמה כל הזמן. מחשבות אלו מתאימות מאוד לאירועי הטרור האחרונים הקשים שהיו בבלגיה. אירועים אלו גורמים לתיירים הבלגים להבין יותר את אורח החיים בישראל.
  • התיירים האמריקאיים מרגישים הכי מחוברים למדינת ישראל, בהתחשב היא הידידה הכי גדולה של ארצות הברית במזרח התיכון. הם אוהבים את האחדות שיש במדינה סביב הדת היהודית, את האוכל ואת הבילויים. בקיצור כמעט את הכל.