יפן היא מדינה מיוחדת ומרתקת שכדאי להקדיש לה זמן כדי ליהנות ממנה באמת. בין השאר מציעה יפן למטייל הישראלי הסקרן היכרות עם תרבות שונה לחלוטין מזו שלנו, מפגש עם אורבניות מסחררת מצד אחד ומצד שני עם טבע מעורר התפעלות, חיבור לאסתטיות עדינה שחודרת אל עומק הלב וגם שילוב של מסורת עתיקת יומין וחדשנות מלהיבה.

פריחת הדובדבן

אחד המחזות הייחודיים שמציעה יפן למטייל הישראלי ובעצם לעולם כולו הוא פריחת הדובדבן. הפריחה היפהפייה שמזכירה לנו כמה כדור הארץ יפה מתרחשת באביב, בין מרץ למאי, ולכן זוהי העונה המומלצת לביקור במדינה שמורכבת מכ-6,000 איים. גם בסתיו יפן נצבעת בגוונים רכים ושובי לב, ואילו בקיץ היא עלולה להיות לחה מאוד וכדאי לקחת זאת בחשבון.

טוקיו גדולה

יש הרבה ערים גדולות בעולם אבל אף אחת מהן היא לא טוקיו. בירת יפן היא עולם ומלואו עם שכונות מסורתיות (אסקוסה, שבה נמצא גם מגדל תצפית גבוה במיוחד בשם סקייטרי וכן מקדש בודהיסטי חשוב – סנסוג'י), שכונות עתידניות ובפרט אקיהברה שחובבי האלקטרוניקה והגיימינג פשוט חייבים לבקר בה, פארק וואנו שמשופע בעצי דובדבן, מרכז שיבויה שבו יש את הצומת המפורסמת של טוקיו עם אלפי בני האדם בכל שעה, ארמון הקיסר, מוזיאון מורי שמציע גם תצפית מוצלחת על העיר, האי המלאכותי אודייבה ועוד – כדאי להקדיש לטוקיו לפחות 3-4 ימים וגם אם תשהו בה שבוע לא תשתעממו לרגע.

הר פוג'י ו-5 האגמים

עוד אטרקציה מופלאה שמציעה יפן למטייל הישראלי היא הר הגעש פוג'י שמתנשא לגובה של קרוב ל-3,800 מ'. כל האזור – שנקרא פוג'י-האקונה-איזו – מוגדר כאתר מורשת עולמית ויש בו גם 5 אגמים יפהפיים ובמיוחד קוואג'וצי שבו משתקף הפוג'י. אתרי חובה נוספים בסביבה הם קנזוואה, טאקיאמה, שירקאווה גו והמעיינות החמים הטבעיים.

מה עוד מציעה יפן למטייל הישראלי?

יש עוד שלל מקומות שכדאי מאוד להגיע אליהם ביפן: קיוטו שהיא מרכז רוחני ותרבותי מפעים עם מספר מקדשים מעוררי השראה, עמק קיסו עם הבתים הציוריים שבו, יער הבמבוק באראשיאמה ועוד. 

מבט נוסף, מזווית אישית מאוד, על המרכיבים השונים של המדינה הייחודית תוכלו למצוא בבלוג הצילום והטיולים המצלמה מוסיפה חמישה קילו.