למה לעזאזל כולם מתאהבים בהודו? על השאלה זו עונים בכל יום ישראלים רבים שאורזים את עצמם לטיול ארוך בכל רחבי המדינה הענקית. היא כה גדולה ועשירה, עד שלמשל טיול בצפון הודו לבדה יוכל להמשך מספר חודשים ארוכים ומלאים בתרבות, אטרקציות ומקומות חדשים. גם אם אתם לא ממהרים לרכוש את כרטיס הטיסה שלכם, אנחנו בטוחים שהמחשבה לפחות עברה בראשכם – הרי כמעט כולם נוסעים להודו בסופו של דבר!

טיול בצפון הודו ועוד

  • ידידותית למטיילים – ובכן, אחד היתרונות הגדולים ביותר של טיול בהודו הוא המחירים. ישראל לא זולה בכלל, ולחסוך כסף לטיול ארוך זו משימה לא פשוטה בפני עצמה. טיול בצפון הודו או טיול ארוך יותר שמקיף את המדינה כולה, יתגלה כמשתלם כלכלית. המחירים סופר-זולים והכל די נגיש. הדבר היחיד שאתם צריכים לדאוג לו הוא פריטי הלבוש שתסחבו עליכם במוצ'ילה כל הזמן, תיק תרופות ונעליים טובות. 
  • פותחת את הצ'אקרות – הרי מה הדבר הראשון שמספרים לכם אלו שחוזרים מהודו? "נפתחו לי הצ'אקרות!" אבל מה זה אומר? תחושת השלווה והרוגע, זו שמשתלטת עלינו כשכל הדאגות נשארות הרחק מאחור; המשכורות, העבודות, הלקוחות, שכר הדירה והחשבונות – כל אלו נשארים בארץ. הנופים הפראיים, הריחות והטעמים והתרבות החדשה, יגבירו את הרעב ליצור ויעוררו את המוזה. מומלץ להצטייד במחברת וצבעים, אולי כלי נגינה קטן (חלק מהמטיילים נוסעים עם גיטרות גדולות), ולתת לדמיון שלכם לעוף. 

תתכוננו להרפתקה בלתי נשכחת

לא בכדי הודו היא אחת המדינות האהובות ביותר על התייר הישראלי; היא זולה, מלאה באטרקציות, טבע, אוכל טוב ותרבות חדשה שכמותה התייר הישראלי כנראה לא ראה עד לרגע הנחיתה בהודו. טיול בצפון הודו יוכל לעמוד כטיול בפני עצמו, ואף להוות נקודת פתיחה או סיום לטיול ארוך המקיף את המדינה כולה. אם גם אתם מעוניינים להגשים את החלום, ההמלצה הטובה ביותר היא פשוט להתחיל לקרוא; לחפש בתוך המגוון הרחב את הפנינים המיוחדות שמעניינות אתכם ומושכות אתכם, וליצור מסלול מתאים כך שתעברו בכל אחת מהן. והעיקר, תתכוננו להתמכר!