רגע לפני שאתם מזמינים כרטיסי טיסה באינטרנט, כדאי שתעצרו ותקראו את המאמר הזה!

למה באינטרנט?

האינטרנט הפך לקניון ענק, שנמצא ממש בכף ידו של כל אחד מאתנו. למעשה, זוהי הדרך הנוחה שלנו לבצע את הקניות הרצויות לנו בכל התחומים ותחום הנופש והפנאי איננו יוצא דופן מבחינה זו. רשת האינטרנט חוסכת לנו את הזמן היקר שלנו ומאפשרת לנו לבצע הזמנה של כרטיסי טיסה, לארגן את הביטוח כולל ביטוח נוסעים לחו"ל וגם לתכנן את כל הנופש מבחינת לינה, אטרקציות ועוד.

על הטיסה

טיסה לחו"ל עלולה להיות יקרה עוד לפני שמתחשבים גם בשאר ההוצאות כמו ביטוח נוסעים לחו"ל וכל מה שכרוך בנופש בחו"ל. לכן, מומלץ לערוך סקר שוק ולבחון היטב את כל המשתנים. לדוגמה, לעתים ניתן למצוא טיסות זולות יותר ברגע האחרון, טיסות זולות יותר ליעדים קרובים ליעד הרצוי, שינוי שדות תעופה בין ההלוך לבין החזור ועוד.

בחירת תאריכים

פעמים רבות ניתן להתגמש לגבי התאריכים הרצויים ושינוי של תאריכים, ולו ביום אחד, יכול ליצור שינוי גדול בעלויות של הטיסה והלינה. לדוגמה, אם אתם רוצים לטוב בסוף דצמבר, אבל לא חשוב לכם להיות בחג המולד, חכו עוד מספר ימים ותוכלו ליהנות מאווירה מיוחדת ומחירים נמוכים במיוחד.

המלון

כמו בטיסה, כך גם במלון: ישנם יעדים, בעיקר באירופה, אבל לא רק באירופה, שנמצאים בקרבת מקום ליעדים נחשקים נוספים, בהם תוכלו ליהנות ממלונות זולים יותר באופן משמעותי. לדוגמה, הקרבה בין גרמניה, הולנד, בלגיה וצרפת, יכולה לשרת אתכם היטב הן בנוגע לטיסות והן בנוגע ללינה.

כלים וירטואליים

באפשרותכם להיעזר בכלים וירטואליים כדוגמת גוגל מפס למציאת כל מה שנחוץ לכם החל במסעדות נחשבות ועד ליעדי תיירות נחשקים. בעזרת כלים אלו תוכלו לאתר את היעדים הרצויים לכם כבר מהארץ ולבחון את אפשרויות ההגעה שלכם אליהם ולתכנן היטב את לוח הזמנים ואת התקציב שלכם לחופשה הקרובה.

ביטוחים

גם הביטוחים השונים לוקחים חתיכה מעוגת התקציב המוקצב לחופשות ואנשים רבים נוטים לזלזל בהם ולנסות למצוא את הביטוחים, עליהם הם מוכנים לוותר, אבל השאלה היא: האם זה חכם? חשוב להבין, שביטוחים רבים, אליהם אנו רגילים בארץ, כדוגמת ביטוח הבריאות, אינם תקפים בחו"ל. לכן, ביטוח נוסעים לחו"ל ושאר הביטוחים הינם נחוצים לקראת הנסיעה. באפשרותכם להשוות בין ביטוח נוסעים לחו"ל של הפניקס ושאר הביטוחים לעומת ההצעות של חברות ביטוח אחרות ולהשוות את הצעות המחיר.

בחירת האתר

בחירת האתר, ממנו תזמינו את כרטיסי הטיסה שלכם יכולה להיות בעלת השפעה מכרעת. ההמלצה שלנו היא לעשות זאת דרך אתרים ישראליים בעיקר כדי שתוכלו ליהנות משירות של צוות ישראלי ובשפה העברית ולא תיאלצו להתמודד עם מחסום השפה. כמו כן, האתרים הישראליים מכירים את הדרישות הישראליות וערוכים בהתאם.