יום גיבוש וכיף לארגונים מיועד לשפר את האווירה בעבודה, לתת לעובדים תחושה של הערכה מצד הארגון ולעתים גם לטפל בבעיות ספציפיות הקיימות בארגון. ישנן סיבות רבות לצאת אל יום גיבוש וכיף וכל ארגון צריך ללמוד על היתרונות הרבים שלו ולבחון את החברה שתוכל לתת לו מענה מתאים לכך.

יום גיבוש מרענן את האווירה בעבודה

יום הגיבוש לארגון משנה את האווירה הקיימת. לרוב העובדים יצאו החוצה מהמבנה הרגיל ויעברו חוויות מהנות שונות. עצם העובדה שהעובדים אוספים חוויה משותפת משפיעה על העבודה היום יומית שלהם. פעמים רבות בסיומו של יום גיבוש הארגון אוסף תמונות שלקח במהלכו ומדפיס אותן או מעביר באימייל לעובדים כדי שיישאר להם זיכרון מתוק.

יום גיבוש וכיף לארגונים משאיר חוויה יוצאת דופן

הרעיון העומד מאחורי הגיבוש הוא לאפשר לצוות או לארגון כולו לצאת עם חוויה בלתי נשכחת. ברגע שכל הארגון מצטרף אל יום גיבוש וכיף לארגונים הוא חווה למעשה את אותו הדבר והעובדה שהיה יום משותף, יוצא דופן לכולם, מצליחה בפני עצמה ליצור גיבוש ועוצמה בין העובדים.

יום הגיבוש מתרכז במה שצריך לשפר

במקום לדון עם העובדים על הביצועים שלהם. במקום לנסות לשפר דרך ביקורת, יום הגיבוש שנעשה דרך הנאה וכיף מצליח לגעת בנקודות החשובות. מראש ניתן לתכנן את היום כך שיהיו בו אלמנטים שחשובים לארגון ולכן יש חשיבות לחברה אליה פונים ואל הצוות שמלווה את היום. המטרה של החברה היא משותפת לארגון ולכן היא תרצה לדעת אם ישנן נקודות שונות שיש לשים לב אליהן ותכניס אלמנטים רלוונטיים בהתאם.

ארגונים אשר מוציאים את העובדים לימי גיבוש מוערכים יותר

ישנם גורמים שונים אשר משפיעים על ההערכה של העובדים כלפי הארגון. ככל שהעובדים מרגישים מוערכים וככל שהם מעריכים את הארגון יותר, כך הפרודוקטיביות שלהם עולה. לכן, יום גיבוש וכיף לארגונים הוא הרבה יותר מאשר יום בו העובדים יוצאים מהשגרה. יום שכזה יכול להגיד לעובדים, ללא מילים, כי הארגון רואה בחשיבותם ובסופו של דבר הארגון יצא נשכר מיום שכזה.