הגיע הזמן הזה בשנה שבו צריך לגבש רעיון, לחפש, ולהפיק יום כיף לעובדים שלכם. היום עצמו הולך להיות קרנבל מגבש ומהנה, אך גם ההכנות יכולות להיות קלות ומהנות. איך? בוחרים לעבוד עם חברה מקצועית ומובילה להפקת ימי כיף וימי גיבוש לחברות ולעובדים, ומקבלים שירות מקצועי שמוריד מכם את הנטל ומאפשר לכם לישון בשקט, בידיעה שיש מי ששומר עליכם.

לפניכם רשימה קצרה אך מעניינת שתיתן לכם השראה ורעיונות לכיוון ליום הכיף הקרוב לעובדים שלכם, טעימה קטנה מעולם רחב ומלא אפשרויות שהולכות וגדלות משנה לשנה. המגוון יכול להיות ברכה גדולה לאלו היודעים לבחור או להוות קושי גדול למתלבטים, והנה לכם עוד סיבה להיעזר בחברה מקצועית שתעזור לכם להגיע מהתלבטות, להחלטה, לביצוע מושלם של יום הגיבוש.

רעיונות להפעלות ליום כיף לעובדים

מה אומר לכם צמד המילים הבא: "אמן חושים"? אומנות היא דבר אבסטרקטי, מפגש עם רעיונות, דברים שמפעילים את הלב, את המוח, מאתגרים ומעניינים את המתבונן או השותף (במקרה של הפעלה אינטראקטיבית) ויוצרים עניין רב כשמדובר בקבוצה.

אמן החושים פותח צוהר למפגש עם עצמנו, מוביל את הקבוצה לתדהמה משותפת דרך קריאת מחשבות, טלפתיה והומור, מה שיוצר חווית מציאות משותפת מדהימה שמשאירה חותם עז על המשתתפים ביום הכיף.

העובדים שלכם מעדיפים לבטא את האומנות שלהם מתוכם החוצה? מעולה, הפעלת קריוקי היא פיתרון פשוט ומשעשע מאוד שממש מהווה הגדרה תואמת ליום כיף לעובדים. לשיר, לצחוק, להתגבר על מבוכה ולייצר הווי מחבר וקבוצתי חזק בין העובדים.

לקחת יוזמה ולפעול יחד

השילוב של כיף, צחוק וגיבוש הוא לא דבר חדש. כשנהנים ביחד, מתחברים היטב. אבל מה עם אתגרים משותפים? מצבי חירום, גם אם במשחק, יוצרים חיבור עז בין אנשים, ומשלבים הנאה רבה עם גיבוש חזק במיוחד.

אם צוות העובדים שלכם מורכב מאנשים בעלי-אמביציה ומוטיבציה גבוהה שאוהבים לקחת חלק פעיל וחשוב בפעילות שלהם, אולי הם יעדיפו יום כיף עם אקשן ואחריות. הפעלה בסגנון "אליפות בדקה" המציעה מסלול של אתגרים הדורשים חשיבה, שיתוף פעולה ותושייה תיקח את הצוות שלכם למסע משותף שבסופו יכריזו כולם כי כך בדיוק יש להפיק יום כיף לעובדים.