אתם כבר מכירים את סדר הדברים; רכשתם כרטיס טיסה ליעד חלומי, התחלתם לתכנן בדיוק מה ללבוש בכל יום ולאן הולכים, ורק דבר אחד אתם דוחים; רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל שלא משנה איך תסתכלו עליו, אין כל היגיון בלצאת מהארץ בלעדיו. אבל האם זה באמת חובה? האם אי אפשר להתחיל את הטיול בלעדיו? למה בכלל צריך ביטוח שכזה? הכל, במאמר שלפניכם! 

כמה סיבות מעולות לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל

  • כיסוי רפואי – אין דבר נורא יותר מלהיפצע בחו"ל. אנחנו לא מדברים על שריטה קטנה, אלא על פציעה שדורשת טיפול רפואי של ממש. האמינו לנו, קשה מאוד להתמודד עם בירוקרטיה במדינה אחרת. ביטוח נסיעות לחו"ל מכסה את ההוצאות על טיפולים, טיסות חילוץ, תרופות ועוד. 
  • טיסה מוקדמת – למרבה הצער, לעתים עלינו לקטוע את הטיול באמצע ולחזור לארץ מוקדם מהצפוי. המשמעות היא הוצאה לא מתוכננת על כרטיס טיסה נוסף. ביטוח הנסיעות מבטיח החזר כספי במצבים שכאלו.
  • כיסוי ציוד – גם אם טרחנו לנעול את המזוודה שלנו ולשמור את החפצים צמודים אלינו בתיק גב איכותי, עדיין אי אפשר למנוע לחלוטין גניבות ואבדות. ביטוח הנסיעות מכסה את העלויות של פריטים שנעלמו או נגנבו, ומבטיח פיצויים במקרים כאלו. 
  • דרכון – בין כל החפצים שעלולים ללכת לאיבוד או להיגנב, המלחיץ ביותר הוא הדרכון שלנו. לא בכדי ממליצים לנו תמיד לשאת איתנו צילום של הדרכון, רק ליתר ביטחון ואפילו בכמה העתקים. ובכל זאת, כשדרכון הולך לאיבוד כדאי להנפיק אחד חדש, ואת זה בדיוק יאפשר לכם ביטוח נסיעות איכותי לחו"ל.

לא זזים בלי ביטוח

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא חלק בלתי נפרד מכל טיול; לא משנה מה היעד, לא משנה מה המטרה. תמיד כדאי שיהיה לכם גב וביטחון במדינה אחרת, שבה ההתנהלות הבירוקרטית שונה לחלוטין. ועל פערי השפה, לא נתחיל אפילו לדבר. בחברות מקצועיות כמו פספורטכארד לדוגמה תוכלו להתאים לעצמכם ביטוח נסיעות אישי, שיושב בול על הצרכים, הדרישות ואופי הטיול. הכל כדי שתוכלו ליהנות בנחת, בלי דאגות.