אטרקציות למסיבת רווקות – רק בשמחות

אז אחותך מתחתנת!, או החברה הכי טובה שלך. זה לא משנה. מה שמשנה זה שאת התנדבת או שהטילו עלייך לארגן את מסיבת הרווקות. עכשיו את שוברת את הראש, איזה אטרקציות למסיבת רווקות אני אארגן? חשפן זה כל כך פאסה.את הסקסולוגית הבנות בעצמן יכולות ללמד כמה טריקים חדשים. אז מה עוד אפשר לארגן? בואו נסקור מספר אפשרויות.

מגוון רחב של אטרקציות למסיבת רווקות

כל מארגנת של מסיבת רווקות מחפשת אטרקציות שהן חדשות. שלא היו במסיבות רווקות אחרות. יש מגוון רחב מאוד של אטרקציות למסיבת רווקות וצריך רק לבחור מביניהן. אפשר בקלות להקליד באחד ממנועי החיפוש באינטרנט את השאלה: "איזה אטרקציות יש למסיבות רווקות?" ותקבלו אפשרויות רבות. לדוגמא:

  • אטרקציות למסיבת רווקות שה המקום עצמו בו נערכת המסיבה: מדובר במסיבות רווקות שנערכות במקום שהוא האטרקציה עצמה. מסיבת רווקות הנערכת על חוף הים או מסיבת רווקות הנערכת בספא מהודר עם פינוק מלא. מסיבת רווקות הנערכת על יאכטה יכולה להיות אטרקציה מאוד מרעננת. פתרון זה הוא מעולה למי שרוצה לדאוג כמה שפחות ופשוט לשלם למקום חיצוני שיעשה את כל העבודה. מלבד המתנות לכלה, כמובן.
  • מופע או סטנד אפ למסיבת רווקות: זה כבר למסיבה הנערכת באחד הבתים שלך או של חברה טובה אחרת ולמסיבה מביאים סטנד אפ מצחיק וקורע. בדרך כלל כהכנה למסיבה, הסטנד אפסיט או הסטנד אפסיטית ירצו לדעת מידע ורקע על הכלה המיועדת על מנת להכניס קטעי הומור הקשורים אליה בסטנד אפ. לפעמים הבדרן הוא גם הבדרנית. מדובר על מופע סטנד אפ של דראג קווין אשר משלב קטעי הומור נוסף על הופעת דראג.
  • סדנה מלמדת: אומנם הזכרנו את הסקסולוגית אבל יש עוד סדנאות מגוון רחב של סדנאות שאפשר להביא למסיבת רווקות כאטרקציה. לדוגמא סדנה המלמדת על טקסי אירוסין ומנהגי חתונה שונים בארצות ותרבויות שונות בעולם, סדנה על גרפולוגיה, סדנאות להכנת מאכלים מעוררי תשוקה בין בני זוג, סדנת איפור, סדנת זוגיות מאושרת, סדנת סטיילינג, סדנת שוקולד  ועוד ועוד עד אין סוף סדנאות שאפשר להביא.
  • מסיבת רווקות שהיא מסיבה אחת גדולה: במסיבות אלו ממש חוגגים כמו במסיבה. זה יכול להיות בסגנון אתני של חפלה אחת גדולה וטקס חינה, זה יכול להיות ערב של ריקודי בטן וריקודים אתניים אחרים, מסיבת רווקות מלווה בשירה יהודית להעצמת האישה וחיזוקה, מסיבת צחוק.