בתור בני משפחה שכבר עשו ביחד הכל ויצאו לכל סוגי הטיולים והחופשות המשפחתיות האפשריות, מציאת יעד לחופשה משפחתית חדשה, מקורית ומהנה יכולה להיות משימה מאתגרת במיוחד. הרכבת חופשה משפחתית מוצלחת עלולה להיות משימה מאתגרת בכל מקרה, שכן קשה למצוא סוג של טיול או חופשה ממנו ייהנו כולם – האמא והאבא, הילדים הקטנטנים ובני הנוער במשפחה.

אם גם אתם נמצאים בהתלבטות הזו ומנסים למצוא חופשה משפחתית שכולם ייהנו ממנה ושתהיה בלתי נשכחת, תנו לנו למנות עבורכם את כל הסיבות לבחור בטיולי ג'יפים מאורגנים בחו"ל. כפי שנראה מיד, מדובר מבחינות רבות בחופשה המשפחתית האולטימטיבית.

טיול מאורגן בקפידה עם מאפיינים שכל בני המשפחה יתחברו אליהם

בשנים האחרונות החלו לצאת מישראל יותר ויותר טיולי ג'יפים משפחתיים לחו"ל, כאשר הקהל הישראלי גילה את האפשרות של טיול שמדבר אל כל בני המשפחה, מכיל אלמנטים של אדרנלין וריגוש, בתי מלון נוחים ופינוק, הכרת תרבויות ואוכל טוב, ועוד הרבה…

היעדים העיקריים בהם מדובר עבור הטיול הם טיולי ג'יפים בגיאורגיה ובמרוקו. מיד נגיע לסיבה לבחור דווקא במדינות אלו וליתרונות שלהן, אך קודם כל נמנה כמה סיבות בסיסיות וחשובות לפופולאריות של טיולים אלו בקרב משפחות ישראליות –

הסיבה הראשונה בגינה אמור סוג טיול זה לדבר אליכם, כמשפחה, היא כי מדובר בטיול בו הכל כלול ומאורגן בקפידה, מההתחלה ועד הסוף. כהורים, אתם לא צריכים לדאוג לשום דבר מבין אינספור הסידורים והדאגות הכרוכים בארגון טיול משפחתי בחו"ל – אתם פשוט מגיעים עם הילדים לנתב"ג, ומשם דואגים עבורכם להכל – טיסות והעברות, שהייה בבתי מלון מפנקים וארוחות מגוונות ומלאות לאורך כל השבוע, מסלול טיול מרהיב הן מבחינת הנופים והן מבחינת התרבויות והכפרים המקומיים בהם עוצרים וכמובן – ג'יפים איכותיים, בטיחותיים, אמינים ומפנקים אשר מגיעים כמובן עם נהג מקצועי צמוד ומדריך שמכיר את המסלול ואת המדינה בצורה מעמיקה.

כפי שניתן להבין, לכל אחד ואחת מבני המשפחה יהיו אלמנטים שילהיבו אותם וידברו אליהם בסוג טיול זה. הילדים לבטח יתרגשו מנהיגת השטח בג'יפים חזקים (וכך גם מרבית בני הנוער והגברים…), הנשים ייהנו מהתרבות, הקולינריה המקומית והנופים המרהיבים וכולם יחד יוכלו לבלות קצת זמן איכות בבית המלון המפנק וסביבתו בסיום היום.

אדרנלין וריגוש לצד נופים, תרבויות וקולינריה – טיול ג'יפים בגיאורגיה ומרוקו

אם כן, מדוע היעדים העיקריים אליהם יוצאים טיולי הג'יפים המאורגנים מהארץ הם גיאורגיה ומרוקו?

ובכן, קיימות כמה סיבות שונות לבחירה ביעדים אלו. בתור התחלה – מדובר במדינות אקזוטיות ומרהיבות מבחינת הנופים הנשקפים ומסלולי הטיולים ונהיגת השטח הקיימים בהן. בנוסף, מדובר במדינות בעלות רקע תרבותי עשיר ומסקרן, אשר הופך את העצירות היומיות בכפרים הציוריים המקומיים למעניינות ומהנות במיוחד. בנוסף, מדובר במדינות אשר השהות בהן בבתי מלון אינה יקרה כמו במדינות אירופה או ארצות הברית, לכן טיול משפחתי בן שבוע יכול להיערך במחיר אטרקטיבי יחסית.

כל הסיבות הללו, ועוד כמה נוספות, הופכות את הבחירה בטיול ג'יפים בגיאורגיה או מרוקו לכל המשפחה לבחירה המתבקשת עבור החופשה המשפחתית הבאה. בין אם אתם חובבי שטח מושבעים ובין אם לא – זוהי חופשה שלא תרצו לשכוח לעולם…