הנה רעיון שכנראה לא חשבתם עליו – ביקור קצר בבאר שבע. למה דווקא בבאר שבע? כי עכשיו כשמזג האוויר נעים במיוחד, אפשר לצאת לטייל בדרום ולחזות בפלאי המדבר. וביננו, למה לכם לחזור הביתה באותו יום כשתוכלו למצוא חדרים לפי שעה בבאר שבע ולהישאר לסוף שבוע ארוך המשלב בתוכו גם טיול, גם אוכל טוב וגם לילה רומנטי ומהנה בחדר מאובזר, מושקע ומרהיב שבו תמצאו את כל מה שאתם צריכים בשביל האווירה הרומנטית?

למה דווקא חדרים לפי שעה בבאר שבע

  • חופשה בדרוםחדרים לפי שעה בבאר שבע ובכלל בדרום הארץ, יעניקו לכם חוויה ייחודית ושונה לחלוטין. אם עד היום נהגתם לנסוע לצפון, הרי שזה הזמן לגלות איזור נוסף בישראל שנראה שהפוטנציאל שלו לחופשה עדיין חבוי מרוב הציבור. המדבר הפראי, הנהרות, האירוח הבדואי ושלל ההפתעות שהנגב טומן בחובו; כל אלו מחכים לכם שתהיו הראשונים לגלות אותם.
  • כמו צימר, אבל קצת אחרת – בעבר, חדרים לפי שעה הסתכמו בדרך כלל בבתי דירות ישנים ודירות עוד יותר ישנות ובהן מיטה, ואלמנטים בסיסיים אחרים. היום כבר מדובר ברמה אחרת לגמרי; ג'קוזי, עיצובים קסומים, בקבוק יין ומיטה נקייה הם רק חלק ממה שמחכה לכם. כל מה שנותר הוא רק לבחור מבין מגוון החדרים הרחב.
  • בזמן שלכם – תוכלו להגיע לחדר ולצאת ממנו מתי שמתחשק לכם, התשלום יתבצע כאמור לפי שעה ולא על פי החדר. בא לכם להישאר לילה או אפילו שניים? גם זה אפשרי ואפילו בשמחה!

תרבות של ממש

האם ידעתם שביפן, השכרת חדרים לפי שעה היא עניין תרבותי מקובל? בכל רחבי המדינה קיימים מלונות ייחודיים (המדורגים על פי כוכבים שונים ממלונות רגילים) שהשהייה בהם מבוססת על שעה. ישנם מלונו מפוארים, מלונות על פי נושא וגם מוטלים קטנים. כך, חדרים לפי שעה בבאר שבע ובכל שאר הארץ הם לחלוטין המקבילה הישראלית לדבר שהוא חלק בלתי נפרד מהתרבות היפנית. זוהי אופציה נהדרת למי שמעוניינים לארגן לעצמכם כמה שעות של שקט מהשגרה ולהנות מזמן איכות שכל כולו מוקדש לכם ולזוגיות שלכם.