ב-1955 הגשים וולט דיסני עוד אחד מהחלומות הרבים שלו והקים את פארק השעשועים דיסנילנד ליד לוס אנג'לס. ההצלחה המרשימה של הפארק הובילה את וולט ואת בנו רוי לברוא עולם נוסף שכולו כיף לכל המשפחה – בצד השני של ארה"ב וליתר דיוק במדינת פלורידה, בסמוך לעיר אורלנדו. גם דיסניוורלד אורלנדו, שהחל לפעול ב-1971, מושך אליו מבקרים רבים ולמעשה נחשב לאתר הגדול מסוגו בעולם. מועסקים בו למעלה מ-60,000 בני אדם, הוא מתעדכן כל העת ונכון לעכשיו הוא כולל לא פחות מ-4 פארקי שעשועים, 2 פארקי מים, מגרשי גולף, אתרי קניות, מתקן ספורט ו-30 מלונות – ובקיצור כל מה שצריך כדי להפוך חופשה בדיסניוורלד אורלנדו לחוויה בלתי נשכחת.

חופשה בדיסניוורלד אורלנדו – פארקי השעשועים

המרכיב העיקרי של חופשה בדיסניוורלד אורלנדו הוא באופן טבעי בילוי בפארקי השעשועים. הפארק הראשון נקרא ממלכת הקסם ובו בין השאר נמצא סמל ההיכר של המתחם כולו, טירת סינדרלה. פארק שני הוא מרכז אפקוט, הפארק השלישי הוא ממלכת החיות של דיסני והפארק הרביעי הוא אולפני דיסני MGM.

פארקי המים הם לגונת טייפון (שבין השאר כולל מגלשה בגובה 5 קומות שהגלישה בה אורכת 5 שניות!) וחוף סופת השלגים (שכולל בריכת גלים בשטח 4000 מ"ר, מגלשת מים באורך 180 מטר ועוד).

מה עוד חשוב לדעת על דיסניוורלד אורלנדו?

על-מנת לבלות חופשה בדיסניוורלד אורלנדו בלי להרגיש שפספסתם משהו מומלץ להקדיש למתחם העצום 4 לילות. לבחירתכם כ-30 מלונות שבאופן טבעי מעוצבים בהשראת הססגוניות והדמיון העשירים של דיסני, כך שגם הם עצמם מספקים רגעים מרגשים ונעימים. בנוסף המלונות מספקים העברה חינם משדה התעופה. מרכזי הקניות במתחם והאאוטלטים של אורלנדו מאפשרים שופינג משתלם ובעצם תמצאו בדיסניוורלד את כל מה שצריך.

מומלץ לקחת בחשבון שבין יוני לאוגוסט, תקופת החופשה הגדולה בארה"ב, הפארקים עמוסים והתורים ארוכים יחסית. גם במהלך חופשת האביב וחג הפסחא המצב דומה. ספטמבר ואוקטובר הם זמן אידיאלי להגעה לדיסניוורלד, מה גם שמזג האוויר באזור אורלנדו נוח מאוד. לפרטים נוספים מוזמנים להיכנס לאתר הבית של החברה המשווקת את החופשות.